ברק בכר מכבי חיפה - מכבי חיפה: הנאום של ברק בכר אחרי התיקו הדרמטי - וואלה! ספורט : הגבנו טוב אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו והשבוע המאכזב.. למי שלא מכיר, השיר נפתח בשורות: ברק בכר הוכיח שהוא זקוק לדבר אחד כדי להצליח. היום נעשה משהו בלתי נשכח, שישאיר זיכרון של שמחה מבורך. הוביל את עירוני קריית שמונה לזכיה בגביע המדינה בכדורגל ואת הפועל באר שבע לזכייה בשלוש אליפויות. המאמן ברק בכר, שהוביל את הפועל באר שבע לשלוש אליפויות רצופות, הגיע בקיץ 2020 לסמי עופר כדי להחזיר את האליפות לכרמל.

בכר נולד במושב צרופה לאב יליד טורקיה ולאם ילידת ישראל, והוא אחיינו של רחבעם זאבי. מידע על כל הסניפים של מכבי דנט, רשת מרפאות השיניים המובילה בישראל של מכבי שירותי בריאות. ברור שלא היה משחק טוב, אנחנו מצפים מעצמנו ליותר. השחקנים נתנו את הלב עבור מכבי חיפה וזה דבר חשוב. פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה (יובל שפונגין, 90'), קרלוס גארסיה, איתן טיבי, אבי ריקן, גל אלברמן, דור פרץ, ניקולה מיטרוביץ' (עדן בן בסט, 80'), גילי ורמוט, טל בן חיים (ברק יצחקי, 70') וערן זהבי.

המספרים איתה: מכבי חיפה רוצה לחגוג אליפות
המספרים איתה: מכבי חיפה רוצה לחגוג אליפות from photo.one.co.il
הגיע לנו לנצח, אבל נלחצנו ברגע. אדריכל האליפות של מכבי חיפה, המאמן ברק בכר, אמור בשבוע הקרוב להיפגש עם נשיא המועדון, יעקב שחר, על מנת לדון על המשך ההתקשרות בין הצדדים. האם ברק בכר מצא את השיטה וההרכב? היכנסו לאתר מכבידנט והזמינו תור ללא סיסמה. פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה (יובל שפונגין, 90'), קרלוס גארסיה, איתן טיבי, אבי ריקן, גל אלברמן, דור פרץ, ניקולה מיטרוביץ' (עדן בן בסט, 80'), גילי ורמוט, טל בן חיים (ברק יצחקי, 70') וערן זהבי. הוביל את עירוני קריית שמונה לזכיה בגביע המדינה בכדורגל ואת הפועל באר שבע לזכייה בשלוש אליפויות. הגבנו טוב אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו והשבוע המאכזב. כשעה אחרי שריקת הסיום ולאחר ההנפה החגיגית, ברק בכר התפנה כדי לסכם את הזכייה.

פרד רוטן, מאמן מכבי חיפה, סיכם:

אחרי ארבע שנים ושלוש אליפויות: היום נעשה משהו בלתי נשכח, שישאיר זיכרון של שמחה מבורך. ברק בכר מתלבט בין רוקאביצה לדוניויגאל גולדשטיין | 19:27. לינק בחשבון הפייסבוק של בכר מוביל לשיר היום של אהוד בנאי. ברק בכר מונה למאמן מכבי חיפה. הבעלים, שחיכה עשור לתואר האליפות, צפוי להציע לבכר חוזה לשנתיים נוספות, לאחר שהמאמן, שעשה השנה לא מעט ויתורים כספיים על מנת להגיע לכרמל. הוא לא קיים במכבי חיפה. פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה (יובל שפונגין, 90'), קרלוס גארסיה, איתן טיבי, אבי ריקן, גל אלברמן, דור פרץ, ניקולה מיטרוביץ' (עדן בן בסט, 80'), גילי ורמוט, טל בן חיים (ברק יצחקי, 70') וערן זהבי. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. אחרי תיקו כזה צריך לחייך ולהרים את השחקנים. המשחק מורט העצבים, שתם בתוצאה 3:2, הפך בסיומו לחגיגה חסרת תקדים על המגרש ומחוצה לו, וללא ספק הצליח לרגש עד דמעות את רבבות האוהדים. בכר נולד במושב צרופה לאב יליד טורקיה ולאם ילידת ישראל, והוא אחיינו של רחבעם זאבי. מסיבת עיתונאים לקראת מכבי חיפה.

כשעה אחרי שריקת הסיום ולאחר ההנפה החגיגית, ברק בכר התפנה כדי לסכם את הזכייה. ברק בכר אל תגיע אל תגיע כי בתכלס לא מגיע לבלבול שייפטרו אותו(לא אוהב. הירוקים יטוסו ללונדון ביום שלישי. פרד רוטן, מאמן מכבי חיפה, סיכם: בחר אילת אשדוד אשקלון באר שבע בני ברק בת ים גבעת שמואל גבעתיים הוד השרון הרצליה חדרה חולון חיפה טבריה יהוד יקנעם ירושלים כפר ורדים כפר סבא כרמיאל מודיעין מעלות תרשיחא נהריה נתניה סביון עפולה פתח תקווה צפת קרית אונו קרית ביאליק קרית גת קרית מוצקין קרית שמונה ראש העין ראשון לציון רחובות רמלה רמת גן רעננה תל אביב.

ברק בכר: ״כולם ראו את אצילי חוזר לעצמו לאחרונה״ • רדיו ...
ברק בכר: ״כולם ראו את אצילי חוזר לעצמו לאחרונה״ • רדיו ... from www.1075.fm
ברק בכר התפטר מהפועל באר שבע. יענקל'ה שחר ומקורביו מתהלבים מאוד מההצלחה וצורת האימון של בכר, שדוגל בדרך של קידום שחקנים צעירים. המאמן, ברק בכר, והקשר, דולב חזיזה, במסיבת עיתונאים לאחר המשחק אמש בבלומפילד. ביום ראשון יש לנו משחק שאנחנו צריכים לנצח בו ולהיות אלופים, היינו חותמים על זה בתחילת השנה. אחרי תיקו כזה צריך לחייך ולהרים את השחקנים. היום נעשה משהו בלתי נשכח, שישאיר זיכרון של שמחה מבורך. ברק בכר הוכיח שהוא זקוק לדבר אחד כדי להצליח. שד' פל ים 15 קרית ממשלה.

ברק בכר התפטר מהפועל באר שבע.

היכנסו לאתר מכבידנט והזמינו תור ללא סיסמה. האתר הרשמי של מכבי חיפה. הגבנו טוב אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו והשבוע המאכזב. ביום ראשון יש לנו משחק שאנחנו צריכים לנצח בו ולהיות אלופים, היינו חותמים על זה בתחילת השנה. ברק בכר התפטר מהפועל באר שבע. ברק בכר הוא זה מקום מיוחד עבורי: לראשונה מאז שנת 2011 הפכה קבוצת מכבי חיפה לאלופת המדינה, זאת לאחר שהביסה אתמול (א') את הפועל באר שבע בפלייאוף ליגת העל. היכנסו למידע על שעות הקבלה, הטיפולים המוצעים במרפאה ועוד. מרכז חורב, חורב 15, חיפה. כשעה אחרי שריקת הסיום ולאחר ההנפה החגיגית, ברק בכר התפנה כדי לסכם את הזכייה. לינק בחשבון הפייסבוק של בכר מוביל לשיר היום של אהוד בנאי. היה משחק עם שינויי מומנטום לפה ולפה. הזכאות אינה כלולה במכבי זהב.

שד' פל ים 15 קרית ממשלה. האתר הרשמי של מכבי חיפה. המשחק מורט העצבים, שתם בתוצאה 3:2, הפך בסיומו לחגיגה חסרת תקדים על המגרש ומחוצה לו, וללא ספק הצליח לרגש עד דמעות את רבבות האוהדים. לינק בחשבון הפייסבוק של בכר מוביל לשיר היום של אהוד בנאי. לראשונה מאז שנת 2011 הפכה קבוצת מכבי חיפה לאלופת המדינה, זאת לאחר שהביסה אתמול (א') את הפועל באר שבע בפלייאוף ליגת העל.

"החיבור שלי עם המועדון הוא מגיל צעיר"
"החיבור שלי עם המועדון הוא מגיל צעיר" from mhaifafc.com
ברק בכר הוא הסיכוי הטוב ביותר שלה לנצח את מכבי תאמכבי חיפה יודעת: הם החמיצו וגם לנו היו הזדמנויות להכריע. רוני לוי ורן בן שמעון נחשבים אמנם למועמדים המובילים לתפקיד מאמן מכבי חיפה בעונה הבאה, אבל ההצלחה הגדולה של ברק בכר בעירוני קריית שמונה גורמת לראשי הירוקים לחשוב גם עליו. הבעלים, שחיכה עשור לתואר האליפות, צפוי להציע לבכר חוזה לשנתיים נוספות, לאחר שהמאמן, שעשה השנה לא מעט ויתורים כספיים על מנת להגיע לכרמל. הגיע לנו לנצח, אבל נלחצנו ברגע. ברק בכר מתלבט בין רוקאביצה לדוניויגאל גולדשטיין | 19:27. פרד רוטן, מאמן מכבי חיפה, סיכם: חיפה אלופה עם ארבע נקודות יותר ממכבי.

בחר אילת אשדוד אשקלון באר שבע בני ברק בת ים גבעת שמואל גבעתיים הוד השרון הרצליה חדרה חולון חיפה טבריה יהוד יקנעם ירושלים כפר ורדים כפר סבא כרמיאל מודיעין מעלות תרשיחא נהריה נתניה סביון עפולה פתח תקווה צפת קרית אונו קרית ביאליק קרית גת קרית מוצקין קרית שמונה ראש העין ראשון לציון רחובות רמלה רמת גן רעננה תל אביב.

חיפה אלופה עם ארבע נקודות יותר ממכבי. הזכאות אינה כלולה במכבי זהב. פרד רוטן, מאמן מכבי חיפה, סיכם: היה משחק עם שינויי מומנטום לפה ולפה. ברור שלא היה משחק טוב, אנחנו מצפים מעצמנו ליותר. הוביל את עירוני קריית שמונה לזכיה בגביע המדינה בכדורגל ואת הפועל באר שבע לזכייה בשלוש אליפויות. אלפי האוהדים סיפקו תצוגת עידוד ירוקה מרהיבה שלא נראתה במגרשי הכדורגל בארץ כבר מספר שנים. קומה 9 אגף b, צפון. רוני לוי ורן בן שמעון נחשבים אמנם למועמדים המובילים לתפקיד מאמן מכבי חיפה בעונה הבאה, אבל ההצלחה הגדולה של ברק בכר בעירוני קריית שמונה גורמת לראשי הירוקים לחשוב גם עליו. ברק בכר התפטר מהפועל באר שבע. השחקנים נתנו את הלב עבור מכבי חיפה וזה דבר חשוב. הגיע לנו לנצח, אבל נלחצנו ברגע. לראשונה מאז שנת 2011 הפכה קבוצת מכבי חיפה לאלופת המדינה, זאת לאחר שהביסה אתמול (א') את הפועל באר שבע בפלייאוף ליגת העל.

ברק בכר הוכיח שהוא זקוק לדבר אחד כדי להצליח ברק בכר. השחקנים נתנו את הלב עבור מכבי חיפה וזה דבר חשוב.